Lalala ohwell. Lalala it doesn't matter.

Japp det räckte med nästan 10 peppisar och en liten bit chklad och jag är helt utslagen av magont. Var tvungen att åka hem från jobbet 2 timmar tidigare för att jag knappt kunde stå p.g.a magonten, god I hate my stomach. Ibland vill jag bara skjuta mig själv i magen för att jag tror att det ska göra mindre ont, vilket i själva verket skulle garanterat göra betydligt mycket ondare. Ohwell.



Om bara några dagar sticker jag och mami till Istanbul för lite shopping, it's gonna be so nize. I so love. Det jag kommer sakna är självklart my dream man och gymmet. But it's gonna be so nize.

Har superont i magen nu men kan inte sluta tänka på gymmet. Vill bara dit. Nu. Yeah.


Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0