Papa was a rolling stone

Oh vilken tur att jobbet ringde och väckte mig precis. Vill ju ha chill tid att vakna till, innan gymet. Gick upp med älsklingen imorse, han skulle till skolan han huhu. En hel vecka faktiskt, han ska bli PT, so cool. So avis! Vill också gå i skolan jag.. Men var så trött imorse och kudden doftade så galet gott efter Christoffer så ville inte slitas därifrån. Men gud vilka hemska drömmar jag drömt, ursh ursh och ursh. De var både realistiska och verkliga, alla handlade om att Christoffer kom hem tidigare och alla gånger på olika sätt, crazy.


Aja, den här veckan är det jobb och träning, hinner inte med så mycket annat. På söndag blir det ett galet pass, 11:30 till 22:00... Det blir big cash till nyår iallafall. So love it. Men nu tänkte jag packa ihop, arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0