Curriculum Vitae

Hej jag är en tjej som är trött på sitt jobb och söker därför nytt.
Älskar att träna, lyssna på grym musik och klämma på muskler, men bara Christoffers. Te och choklad är en stor passion. Att gå upp på morgonen är inga problem, men gärna med en sol som skiner, fåglar som kvittrar och en varm&god latte med kakao på placerad i min högra hand.
- Att jobba är inga problem, så länge ingen utnyttjar sin eller min arbetsposition och leker nazist eller tror att man är bättre än någon annan.
- Att någon gång komma försent eller stanna över för att något inte är klart eller kanske behöver ledigt är bara mänskligt, om en arbetsgivare hade velat något annat finns robotar att investera i.
- Att utvecklas på sin arbetsplats är något mycket eftertraktat, att gå tillbaka i tiden eller känna sig hjärndöd är väldigt tråkigt. Jag vill utvecklas, bli så intresserad av det jag arbetar med att jag blir proffisionell på det jag gör, så att jag sedan kan tjäna stora pengar, och sedan göra företaget större så att flera kan arbeta och tjäna stora pengar.

Tack för att ni läste. Arrivederci.


Kommentarer
Postat av: Emilioooooo

Bra CV Bella haha :):)

2011-09-08 @ 18:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0