I got to get a goat, get it?

Vet inte vad jag är hungrig på, verken mat eller jobb. 2 ägg och te blev det iaf.

Jag vill gå i skolan, oh vad jag vill gå i skolan! Jag vill skaffa ett körkort, sen skaffa en Ford Mustang GT -07 för att sen ha en French Bulldog som sitter i passagerarsätet och snarkar. Sen vill jag arbeta, jag vill jobba som mitt drömyrke. Delfinskötare. Nej helvete heller. Event manager. Jag vill ha mycket att göra, jag vill ha ett crew att bry sig om, arbetsmässigt och känna att det är värt det. Att jobba över eller under långa perioder är inga problem, för att man tycker om sitt jobb. Att tycka att det här slitet för att få något gjort och göra det under den högsta prestation man har att ge skulle vara så otroligt givande och roligt. I want it so bad. Jag ska fan nå dit, jag tänker inte nöja mig med att vara nöjd.


Ain't no dollars on my trees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0