Kakao är kung

Jaha, var ute och powerwalkade i en kvart? Fick ont i skenbenen, har haft inflammation förut och kunde knappt jogga, kul. Gick hem, boxning är kul, nehe? Inte det heller. Så det vart:
20 utfall följt utav 20 knäböj x 4.
Med mina supertunga 2 kg hantlar vart det. 20 biceps curl med handflatan innåt, 20 b.c handflatan uppåt, 20 triceps övning och 20 axlar övning x 4.
100 situps på en maskin vi har hemma, den är väldigt skön och ger masor av träningsvärk dagen efter, men tror nog att den ger kanske samma energi som 50 siptups när man gjort 100, eller kanske mindre, ha!

Vill egentligen ut och springa arslet av mig, men vart lite kompakt hemmaträning. Känns lamt men något är iallafall gjort huhu.

'


Gjorde en supergod söt liten smoothie, behöver något som piggar upp mig. Är fortfarande på mysmode tror jag efter helgen med sötnosen. Turkisk yoghurt, bra protein och mycket fett. Massor av bär och lite kakao i. Jag älskar kakao, har det i latten också. Det är av 100g kakao 28,1 g protein i, 14,5g kolhydrater och 11g fett. Me like?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0