So put antoher dime in the jukebox

Jag vill bara sova idag, och bara hitta ett nytt jobb idag. I fucking hate complaining all the bloody time. Måste därför skynda mig att hitta något nytt, tråkigt att majoriteten av arbeten är något du endast kan jobba som om du är färdigutbildad och klar.. Ska man fortsätta leta och jobba samtidigt eller sluta med jobbet och leta nytt? Jag vet att pengar är mycket, men jag tror att jag tycker att det är så tråkigt att jag snart struntar i pengarna. Inte helt men till stor del..



Det känns som att det är många som säger upp sig på sitt jobb just nu, kolla facebook, kolla på jobbet, så är det ganska många. Därför borde det väl inte vara så svårt att hitta ett nytt? Alla får liksom byta jobb med varandra. Typ. Eller något sådant. I'mma go crazy on this one. Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0