the meaning of dirty rich, the understanding of money, pick a pathern brat

Ligger i sängen och kan inte komma på vad jag ska ha på mig på lördag.. The worlds most beautiful thing ever lived fyller hela 20, stor kille! Vad vill han ha i B-dayspressie då? Jo juste ett mixerbord och en Mac, svårflörtat? Varför rånar man inte bara en bank, så löser sig allt? What if you went to the bank to check out how much money you had on your card, and the checknote said "A milli" with a smiley at the end.

Jag har iallafall träningsvärk från ett fleeeeer antal shoppingtimmar från igår med världens minsta Nattus, sen vart det gymet, wich I so loved. Hoppas den lilla braten vill börja på samma som jag går på! Men nu, back to the birthdayparty for the el oh ve eh, varför är det så svårt att hitta kläder? Man har så mycket att det går över till minus tror jag. Som den digitala klockan, efter 2359 blir det 0000. För mycket blir ingenting tillslut. What a girl to do? Måste sova tror jag, hoppas jag drömmer om en perfekt outfit, och att jag kommer ihåg hur den ser ut sen när jag vaknar! Arrivederci.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0