The white month

Nu blir det ingen alkohol på en månad, inte för att det inte är kul, inte för att jag mår dåligt dagen efter, vilket jag faktiskt inte gör. Mer för kroppens skull, jag känner av hatet från min kropp dagen efter, hur ofokuserad och oren den känner sig. Kul att man precis köpt ett lager hem, men fan det är skönt att vara fräsch och pigg. Det är lite svårt när man har druckit dagen innan tycker jag. Jag älskar att vara just fokuserad och känna sig en aning pigg är ju inte helt fel. Okej det låter seriöst som att jag dricker hela tiden och lite mer än måttligt varje gång men jag kan inte ljuga och säga att jag inte låtit en vecka gått förbi utan ett glas rosé. Jag vet att det inte är farligt, men det ska bara bli skönt att rena kroppen lite. Te. Smoothie. Latte. Blåbärssoppa, huhu. Mumsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0