Don't mess up

Supersweet saturday, längtar efter sommaren. Vill ha sol, bad, summerburst, Ibiza och galna nätter, yes please.

Igår var det en fullspäckad fredag, först sjukgymnasten, sedan akutpunktur, och avslutade med gymet och en härlig fredagsmiddag med la familla. Allt var pretty perfect igår, bortsett från att jag var tvungen att gå till sjukgymnasten..
Känner i biceps att de fick jobba igår, brukar inte få så mycket träningsvärk i varken biceps eller triceps, skönt att känna lite smärta. Fick reda på att en mycket skön tjej som jobbar på gymet ska sluta, måste hitta en avskedspressie till henne, hon har ju trottsallt den bästa musiken igång när hon är där, house såklart. Ska byta gym också, blir nog Flex om någon månad, behöver byta. Har vart på samma gym enda sen jag började gymnasiet, och det var ett tag sen. Även om det känns som att jag hade min studentfest förra helgen. Tiden går fort när man har roligt.
30 min kvar tills ombyte, axlarna ska få jobba, yoga-övningar (stela höfter) och sjukgymnast-träning (jippie..)
A r r i v e d e r c i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0