Kokosvatten är crizzy jizzy

Igår var det fullspäckat schema, 08.20 sjukgymnasten, sen direkt till jobbet, slutar 17.30, gasa mot Medley simhall&gym i Tyresö för mer jobba (att agera dansinstruktör) och efter det vart det gymet, ett långt och smärtsamt magpass med älsklingen, precis som det ska vara. Mitt liv är underbart.



Idag skippade jag en utbildning inom Forever Living Products som jag har blivit återförsäljare för, lite sådär på sidan om bara. Älskar ju alla deras produkter, Aloe Vera is the shit. Jag struntade i den idag för att jag inte skulle hinna gyma annars, det hade blivit för brottom och Christoffer la som förslag att vi skulle gyma bröst en annan dag.... Skippa gymet för, jag för vadå? No way. Gymet vart det och träningsvärken är på g. Som det ska vara. Mitt liv är underbart.



Haha lagom snygga bilder från hemgången efter en störd LMFAO konsert i vintras, yeheah.



A R R I V E D E R C I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0