Beg for it.

Oh har äntligen fått massor av tider som fritidsledare på skolan jag vill jobba på! Hela nästa vecka ska spenderas där, härligt! Äntligen ett jobb där jag börjar på morgonen, slutar på kvällen och är ledig på helgen, I love it! Sen att det är att jobba med ungar, det är ju helt underbart, så himla roligt, yey!


Har hittat bordet till min Bar Lounge (som jag fortfarande inte kommit på namn till?) eller borden blir det väl, 90 cm blev för kort så fixar ihop 2 st istället, like it.


Gymmet med älsklingen och Ebbs idag, rygg och biceps, sköönt. Det kliar i kroppen, och inte av Jacked, inte än iallafall, för att jag saknar konditionen så mycket. Men på fredag börjar det finally, ska jag kötta sönder pulsen och svettas ut all ilska och energi med trappmaskin och crossfit med älsklingen. Gosh vad jag längtar. Men nu blir det en kopp te, eller hur?


Arrivederci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0