Dancin' for dollars

LMFAO var awesome! De är ju helt enkelt bäst, det vart mycket shufflande och skrikande, galet svettigt, men ni som inte var där missade verkligen något! Tog inga bilder alls faktiskt, vart mycket dans och cider, I like that. Brännde väl runt 1000cal av allt hoppande, dansande och allt svett ha! Skulle egentligen ut och fortsätta på krogen efteråt, men kände att jeansen var alldeles för genomsvettiga och sminket bortdansat så tog nattbussen hem med chris baby och valde sängen före stockholms uteliv, kändes helt rätt efter att ha shufflat med Redfoo och resten av alla party rockers!


Införskaffade mig precis ett nytt kamerabatteri för er som bryr er, eller mer för att jag själv ska komma ihåg vad jag har köpt, pengarna bara rinner ur händerna på mig ibland. Just nu saknar jag:

- Ett sjuhelvetes roligt jobb
- Sommar och solbrända inoljade ben
- Gymet (hela tiden när jag inte är där)
- Rebecca, latte time?
- Nancy, min gudmor.
- Stephanie, min lilla syster (inte lillasyster)
- Gymet, yes just had to wright it down again.


Oh, btw. Blir nog Marbella nu i augusti med Chris och massa andra snygga brats, kom på det igårkväll. Ville bara skriva ned det.


Arrivederci

Kommentarer
Postat av: Emilio

Y ME NO INVITE TO MARBELLA? :(:(

2012-02-20 @ 16:31:15
Postat av: Anonym

Haha Emilio jag har inte gett någon en invite haha :D men behöver du ens en invite? Du vet väl att du är en brat och då ska du med haha :P

2012-02-21 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0