I love my baby yup yup, I love my boy

Sov 12 timmar inatt, sjukt skönt, min chris behövde det. Sötnosen är sjuk, hes och hostig, inge najs. Så det vart en ensam tripp till gymet idag, men sällskap fick jag av Starke Ebbs. Det vart Biceps och triceps, ett snabbt pass eftersom ebbs slutade sent, men hoppas på träningsvärk tills imorgon. Nu har jag börjat med de röda hantlarna på gymet, så stolt. Ohja ni anar inte, de röda hantlarna har som minst vikt 12,5, i like. Så hantelpress vart med 12,5 i varje hand för första gången idag, B to the IFF! Haha musklerna syns dock inte, har för mycket adipem under huden, but soon that will be changed. Ohja.



Tomorrow yes, alla hjärtans dag. Min älskling är ju sjuk och hostar, så vi bestämde oss att fira Valentine på fredag. Då är nämligen pappsen hemma och tar hand om doggien, så kan vi kanske köra en heldag på gymmet och kanske gå på någon spa-grej, I don't know, något mysigt som vi kan göra tillsammans iaf. Även om vi gör allt tillsammans redan, vilket är galet och underbart, som bilden på mig, den är från när jag och Christoffer var i Egypten i somras, helt galet och helt underbart, bara han och jag, vi hade galet kul och det var så sjukt mysigt, I love my baby yup yup, I love my boy.


Arrivederci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0