LMFAO på annexet idag!

LÖRDAG IDAG, that means LMFAO consert! Yeah buddy! Jag ska ha mina rosa, guldiga, blåa och vita sneakers, zebra tights, ett svart linne där det står PARTY på med olika färger och pajletter på, och självklart mina shyssta Tv-brillor, it's gonna rock! Kvällen kommer börja med lite smått och gott hos mig med Chris och Ebbs, ebbs vet dock inte det än men hon ska få reda på det sen huhu.


Igårkväll vart det tokmys, och ett litet race med pictionary, ni vet när man ska rita en sak och resten ska gissa vad det är? Aja, det är asbarnsligt, men superkul. Hittade 2 snygga tshirtar till min älskling, and ofcourse the David Beckham undies, det är ju lite av ett måste till alla killar, med betoning på lite.


Snart blir det gym, ska dricka lite smoothie ba.


Arrivederci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0