Oh lord, please don't let me be missunderstood

Igår vart det 3 ixumbapass och boxningspass med kidsen på Korpen, det var så galet kul! Att jobba med ungar är verkligen underskattat, de är så fulla av energi hela tiden, they are awesome! Efter det vart det dubbelpass på gymmet, that's even better. Så skönt, och så svettigt, men det ska inte vara lätt att träna, that's it.



Dock så betyder gårdagens kämpande att huvudet inte fick någon vila efter tisdagens bombnedslag till huvudvärk, så huvudvärken var tillbaka som oväntat. Men körde Ixumba idag endå, det gick ju faktiskt superbra även om det bara var jag och min mami och syrra, visst var det tråkigt att inga utomstående kom, men skönt att jag fick flumma till det med dom, huvudvärken var ju med mig hela passet liksom.. Sen bar det av till gymmet med Christoffer och Ebbs, dödade mina ben, sköönt.


Nu blir det nog en kopp te, har fixat lite dark chocolate också, mumma. Mor kom hem med semlor, jag avskyr semlor. But I love chocolate, love it.


Arrivederci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0