Shoot me down

En helspeedad dag med massor av bussåkande.. Avskyr kommunaltrafik, all sådan. Har jobbat som danslärare, mattelärare och fritidsledre idag, I like. Det kommer bli mer sånt jobb framöver, I like. Det är så chill att bara hänga med ungarna, de är mellan 6 och 10 år, så jäkla härliga. Önskar att man var så liten igen bara.


Trotts allt dans och jobb har jag inte haft någon aptit alls, känner mig hungrig dock, men inget känns värt att stoppa i magen, så struntar hellre i att tugga något överhuvudtaget, det blir nog bara dricka ett tag nu. Whatever, i helgen är det LMFAO! Nattus, Julio, Jossan, Ebbs, Brorsan och min älskade chris, och alehandra! Är mina shuffle buddies i helgen, damn vad vi ska Do the runningman. It's gonna be epic.


Min älskling står i duschen naken, hoppas han kommer ut, naken.


Arrivederci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0