European Bartender School

Klockan är tolv och jag har precis vaknat, sovit i typ 12 timmar... händer inte varje dag inte, men skönt var det iaf. Dock så ligger inte favorit killen bredvid, han åkte och jobbade vid åtta imorse, jag vill också ha ett jobb! Men imorgon, då börjar det.. BARTENDERSKOLAN! Det kommer äga sönder, kommer bli så roligt! Hoppas jag hittar ett jobb inom någon restaurang i sommar, som jag kanske skulle kunna få jobba på dag och natt hela hösten tack? Oh vad jag är sugen på att jobba! Men framförallt att plugga, men mest att träna..hehheheee. Lyssnar på min iXumba lista, behöver dansa rumpan av mig snart! Ska snart dansa några dagar på en simhall/gym, sen efter Ibiza i sommar har jag fått några dagar till där huhu, I like that.
Men nu ska jag skapa ett nytt kostschema som ska innehålla 3g protein per kg i min kroppsvikt, massor av grönisar, och ingen pasta, ris el. potatis (äter inte det annars heller men endå) Det här kostschemat kommer likna det jag redan äter och inte äter väldigt mycket, men att få i mig allt protein är första förändringen, sen ett mycket striktare såklart, no choklad.. mie! Min kärlek till choklad är så sjukt stor, behöver lite tröst ibland och jag känner att chokladen är ofta där till hands och muntrar upp så varför inte. Visst det blir lite extra träning, men det är ju faktiskt bara skönt. För något som jag älskar mer än choklad är att träna, slita, bränna kalorier, ha sönder muskelfibrer, svettas, ha träningsvärk, allt p.g.a träning. I like that.



A R R I V E D E R C I ciao

Kommentarer
Postat av: Jonna

SVAR: Naa vilken fin hamster haha, och vilka mumsiga cupcakes ;D



Tack så mycket :D

2012-06-03 @ 12:51:44
URL: http://jonnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0