Bellas rule

SEANIBOY tog studenten igår, yey! Lite sämst väder, men inga sura miner för det inte, flak, champagne och tutor fanns med endå. Sen bar det av till studentmottagning hos studenten själv, träffade några gamla vänner, härligt! Sen var planerna att studenten skulle ut på krogen och kalasa, men det ställdes in, så det blev en plan B. Så studentfirandet fortsatte hemma hos mig i min lilla lounge (som är under renovering) med vin, musik och glada berusade ungdomar, heheheeee. Det här rummet är verkligen litet, sen finns inget vatten, ingen toa så man får gå utomhus, och vi hade en lampa, den snodde jag från mitt rum, så nu har jag ingen lampa där istället... Jaja, roligt var det iallafall, vid fyra-tiden var det sovdags och partydjuren fick gå hem. haft ont i huvudet hela dagen, och vart supertrött, B.A.K.I.Z. Det har gått över nu, thank you god, efter 1 liter mjölk, mango&hallon sorbet och ansiktsmask. I like that.


Nu väntar jag bara på my parents to get ready to rock, de ska på middag och samtidigt skjutsa mig hem till min prins som har jobbat hela dagen, he is so awesome. Idag ska det tränas axlar och mage, har läst massor på Sarah Bäckmans träningsblogg, hon bloggar på Aldrigvila.se. Hon är så sjukt grym och helt galet härlig människa, man får följa henne genom hennes tränings och liv som Europeisk mästarinna i armbrytning. Läste ett långt inlägg om deff där hon skrev att man helst skulle lägga kondition och styrka på olika dagar, det hade med proteinsyntesen att göra, så jag tänker följa hennes ord och köra kondition varannan dag, och styrka varannan. I like that. Gotta go.


A R R I V E D E R C I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0