Avicii tonight

AVICII ikväll och det kommer äga sönder hela helgen, yeah buddy! Vill höra, Blessed, Malo, Levels och Cazzettes (de spelar kl 01.00) version av Titanum som jag inte får nog av! Miss ebba, Natta, Emilio, Sean, Chris och jag är de jag kan komma på för tillfället som ska tagga till inför kvällens bravader. Det börjas hemma hos Miss ebba, blir förhoppningsvis Sushi och min nyskapta drink Beluci (molto bene), bubbel och redbull. Jag känner mig som en bortskämd brat, and i like it. No, I love it.


Det vart en underbar vecka med 1tim cardio varje dag, sen känner jag plötsligt på torsdagen inför de sista 200 utfallen att hälsenan och hälarna ger vika, jag har så ont att jag inte ens kan gå på promenad. Självklart ska det vara superfint väder ute idag, ofcourse. Jag tror smärtan beror på mina shoes, måste köpa bättre skor med mer dämp för hälen och stöd för hålfoten. Well it's money well spent yes, men inte money wanting to spent, ett par klackar som är snygga, och gör korta mig en miljard ggr snyggare kostar kanske hälften så mycket som skor för att skona mina fötter. Men jag spenderar säkert en miljard ggr mer timmar på gymet än i mina klackar så ja, det kanske är pengar som spenderas och investeras så sjukt mycket bättre än de här extra centimetrarna. Whatever, vill upp på bandet igen snart, that's all.
Arrivederci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0