If you don't burn, you don't tan

You say it's over, I say over who?





Coca-cola Zero, Redbull, gymet, gymet, musik, gymet, hunden, gymet, gymet, kärlek, oh så mycket kärlek. Allt det där är mitt liv för tillfället, och jag älskar det mer än något annat just nu, om det finns något jag älskar mer är det Christoffer Fredricsson, jag har lyxen att få spendera min tid med honom blandat med allt annat som försigår på dagarna i mitt sköna och färgstarka liv. Are we really going lightspeed?



Jag pratar snabbt, tänker snabbt, äter snabbt, vill att mycket ska gå snabbt (inte allt såklart, blink) Tycker att många är lite för långsamma, men alla ska väl få ta sin tid att säga sitt, eller något sånt fint. Mycket kan man inte sätta en tid på, som en hjärtesorg, mycket kan man göra samtidigt, som att komma över något gammalt och samtidigt påbörja något nytt, where going lightspeed ahead. And I want nothing else darling. Fasiken att inte gymet var öppet dygnet runt, jag hade fasiken vart där 3ggr per dag om det gick.



A r r i v e d e r c i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0