Then sue me, bitch.

Avicii var ju brutalt! So awesome! Men jag måste vara ärlig och medge att Cazzette som var förband (och spelade kl 22 till 23, inte 01.00) Det gick lite snabbt för alkoholen dock hemma hos Miss ebba, så kommer inte ihåg bussvägen dit eller hur vi gick in, vaknar upp ur blackouten när jag blir eskorterad ut från basområdet och slingrar mig från väktarna och hamnar längst fram till staketet på första raden och rockar till Cazzette istället, it's was pretty incredible. Efter en timmes rockande börjar tjejen bredvid gnida sig lite för mycket mot mig så erbjuder min plats till någon annan och går kanske 5 meter och träffar hela gänget som tyvärr fått leta efter mig i onödig oro, när jag bara var längst fram och dansade rumpan av mig till Cazzette, så det kan gå, sorry guys, I love you!



Bröst, triccar, mage och cykeln. Jag har fortfarande ont i hälar och hälsenorna så blir inget springande eller trappmaskin-dödande, sadface. Jag hatar cykeln.. Min rumpa gör så ont att jag inte ens kan sitta ordentligt, varför kan man inte göra sköna sadlar? Eller varför kan inte bella sitta ordentligt på en cykel? Whatever.
Imorgon blir det jobb på förskolan, fika med Miss ebba och Miss rebecca, sen gymet (heart). I kind of love my life.


Arrivederci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0