Du måste flytta på dig

I get you like, oh baby baby oh baby baby. Scream med Usher är ju så jävla grym, älskar musik!
Träningen var så skön! Uppvärmning 5 min, Crosstrainer 60 min 700kcal brända bitches, strech i 25 min, naajs. Är slarvig när det kommer till strech, men idag då jävlar vart det ingen muskel alls i benen som blev utelämnad, ha! Efter for jag till ICA, lite vaniljyoghurt, mango, björnbär, MASSA KESO, äntligen hade de fått in Arla's keso, Ica's keso med deras egna märke är sämst, fylld E-ämnen som jag bara hatar. Så arla's var efterlängtad. Sen vart det duuuuuuuuuuusch, fifan vad skönt. Silvershampoo, hårinpackning och göra benen lena och fina, fattades bara en naken Christoffer. Men han slutar om fem minuter! Yey! Vart klar med träningen för snart 1,5 timmer sen, vill äta med älsklingen så väntar med det. Är inte de minsta hungrig, har inte ens druckit upp mina aminosyror än, ha! Dricker alltid en Celsius Mango&Persika grönt te smak innan träning, I like, och Aminosyror från gymgrossisten smak apelsin under och efter träning. Idag blir det dubbelt upplägg men whatever, it won't kill me.
dreggeeeeeeeeeeeeeeeeel.........


Nu får min sötnos komma hem tycker jag, vill åka och gyma igen, taggaddd.




A R R I V E D E R C I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0