Shut up and squad

Mieee, någon som ser vilka de här snyggingarna är?
Paprika, körsbärstomater, 50 g tonfisk (om ens det) och en nypa solrosfrön som innehåller 23g proteiner per 100g, dock 13g carbonhydrates per 100g men vart mer glad över proteinerna i de små mättande fröna så de fick följa med ned i magen, huhu. Christoffer baby slutar fyra tror jag, försökte ragga till mig en fika med Fanny men hon kunde inte, bratigt. Så tänker istället köra dubbelt cardiopass idag, kör på gymet här i källaren. Sist jag körde där var i lördags, vart ben: squads (med och utan skivstång) några utfall tills jag fick kramp i insida lår.. mage och cardio, crosstrainern i 60min 660 kcal brända bara på den maskinen, yeahbuddy. Sen ikväll blir det Flex gym i Farsta med Christoffer baby, han tränar ben, och eftersom jag fortfarande har träningsvärk efter i lördags så kör jag sjukgymnastik, mage och mer cardio heheheheeeeee.




1 hour workout is 4% of your day, no exuses.





A R R I V E D E R C I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0