Getting wasted of the thought of you naked

Älsklingen gick upp tidigt imorse för att jobba hela dagen, damn vad duktig han är, han har jobbat hela helgen också, nästa helg är det jobb för honom igen, så avis! Vill också ha massor av jobb, fast jag myser hemma själv lite med keso och smoothie, det måste man få göra också någon gång. Men mer jobb är efterlängtat, förra veckan var det sista gången på dansen som jag håller i, mieee. Så ska leta idag, yey. Den 2 Juni böjar jag Den europeiska Bartenderskolan i stan, är färdig examinerad bartender den 29 juni, that's shit craig. Längtar efter att få lära mig allt, plugga, trycka ned huvudet i boken och lära mig alla drinkar utantill, everything about mixologi.
Speaking of learning, jag övningskörde igår med manuell! Var helt säker på att jag inte skulle kunna köra hem pappa och brorsan för att vi skulle krocka, men icke! Jag kom iväg och körde runt som en jävla biltjuv, haha det gick frammåt iallafall. Ska trycka ned huvudet i Körkortsboken nu, och skaffa mig ett körkort förihelvete. Vet redan vad jag ska ha för bil, har räknat ut att jag måte spara i några år.. men det är värt det, ryser varje gång jag ser den, Ford Mustang GT -08 navyblue metallic, gaaaaaaaaaaaaaaahdreggeeeeeeeeel.
Hittade inte den färgen jag ville ha, men ni som inte kan något om bilar (för jag gör ju det?) this is The love of my life. End of discussion.
A R R I V E D E R C I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0