I know this place

Supersweersaturday, med regn och en pojkvän som jobbar helg? MIEE. Sitter hemma hos min baby och lyssnar på Ralvero, mer house tack. Gymet snarto, ska bli skönt att träna ben. Kör en brutal protein-diet för tillfället, proteiner till frulle, lunch och middag, och självklart nattvällingen, Sloow protein som matar musklerna under natten, I like that. Har jag blivit smalare? Haha, mitt "mål" (för alla jävlar måste ju ha ett mål, man får ju inte träna för att man älskar det och för att man vill göra det varje dag..) är muskler och tyngre vikter, no skinny bitch over here, only muscle brats. Följer en tjej på Instagram, som jag hellre är inne på än fjortisansiktsboken, Gymaddicts heter hon. Grymma citat och bilder från en riktig gymaddict, I like that. Check her out.

Nej nu drar jag härifrån också, har inget bra att säga och då kan jag lika gärna hålla käft.



A R R I V E D E R C I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0