If you want to scream

Veckan har varit som en helg, älsklingen har jobbat 9 dagar (goodwork!) i rad och i onsdags var det dags för 2 dagars ledighet, den tiden spenderade vi på gymet och hemma hos min mors förra kollega där jag var kattvakt i veckan. It was so nice. Men nu är det fredag och det ska letas jobb, ska åka till ett bageri/cafe senare och lämna CV, min chef har lagt in ett gott ord om mig, hoppas jag får jobbet! Skulle vara skönt med lite mer att göra, och para såklart, men snart börjar bartenderskolan, yey!
OMG vad tråkigt inlägg, jag blir uttråkad av att skriva det själv också, fasiken. Bortsett från den sista biten, eller den sista meningen, bartenderskolan! Ska ringa lillasyster efter CV lämnandet och se ifall hon vill hitta på något hyss, eller hålla henne borta från hyss? Jag vet inte vilket men nu måste jag jobba på att dricka upp mitt te innan det blir kallt.

A R R I V E D E R C I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0