LEGO

Lördag? Känns som att det är tisdag ha. Ikväll blir det grillning at my place, starring la familla, moster med sambo, Miss ebba och min Christoffer, that's shit craig. Ska träffa miss ebba i stan senare idag, vet inte vad vi ska hitta på för hyss, men något spännande blir det iaf.
Snart är det crosstrainern som gäller, 1 tim minst, 800 kcal ska brännas, at least. Det kommer bli extra skönt eftersom jag har en brutal träningsvärk i benen.. Ni vet när man bara vill sträcka på sig på morgonen? och det är ju så jävla skönt att det inte går att hindra att sträcka ut benen och armarna, men det är sjukt hemskt när man har sån träningsvärk som jag har, men jävlar vad jag har jobbat för att få den här träningsvärken så på mer än bara ett sätt är det ju helt underbart att ha såhär mycket träningsvärk. I love you workoutpain (ha! engelska tack?)
Ska dricka mer vatten nu så jag inte svimmar nere i "källargymet", dricker inget under tiden då jag tränar, det segar ju ner hela fokusen och kämpandet tycker jag. Så dricker alltid innan, och hur mycket som helst efter. Ha. Under mina styrketräningspass dricker jag både innan, under (mest under) och efter, celsius och aminosyror, underbart. Whatever, gotta move.



A R R I V E D E R C I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0