Nice work you did..

Monday, lovely sun, I like that! Sov länge idag, sen vart det gymmet, 1:20 tim på crosstrainern, 1000kcal brända, skönt att börja en måndag på så sätt. Väntar på älsklingen som slutar om 10 min, sen blir det gymmet igen, ska kötta ben och mage, heheeeee. Imorgon blir det en lång dag, utan träning dock, (cryingoutloud) Jobbar hela daen, slutar 18:30, hemma vid sju, sen kl 20:00 till 03:00 är jag båtvakt på tyresö båtklubb, yeah buddy. Ska se till att ingen försöker sno en båt, eller segla iväg eller något, för det händer ju att någon trycker in en segelbåt under tröjjan ibland...
Helgen var mysig, fick träffa miss Ebba finally! Grillning med vin och andra små o goa grejjer, söndagen var inte helt fel heller med sol och grill igen, heheeee.

Haha underbart att lillasyster ringde igår och frågade om jag blivit faceraped eftersom det stod att jag fyllde år, det som är mer underbart är att folk faktiskt grattade mig, skönt att få grattis när man inte fyller år, och sen av de som faktiskt vet när man fyller år, underbart. Jag kunde inte bry mig mindre om att det faktiskt står fel födelsedagsdatum på min profil, kunde inte bry mig mindre alls som fjortisboken överhuvudtaget, det borde byta namn till A.W, Attention Whores, where you can upload you life so everyone can stalk you.
Make it easier for the stalkers, join Facebook.





A R R I V E D E R C I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0